Blog
Jak JDG może zyskać na dobrym copywritingu?
Budowa rozpoznawalności oraz widoczności w sieci w przypadku jednoosobowych działalności gospodarczych nierzadko startuje od zera. Copywriting daje…
Trendy reklamowe 2021
Pozostawanie w zgodzie z trendami marketingu cyfrowego w 2021 roku może przyczynić się do strategicznego pozycjonowania i…
Utrata pracy… i co dalej? Cz. 3 LinkedIn – jak pozwolić pracy się znaleźć?
LinkedIn często nazywany jest również „Facebookiem dla biznesu”, ponieważ gromadzi profesjonalistów z całego świata z niemalże każdej…
Działania marketingowe: marketing szeptany
Szukasz sprawdzonego sposobu na wzrost konwersji swojej strony? Marketing szeptany jest obecnie jedną z najskuteczniejszych form marketingu,…
Efekt Dunninga Krugera a marketing internetowy
Podczas codziennej pracy można zauważyć, że istnieją osoby charakteryzujące się dużą pewnością siebie, pomimo braku kwalifikacji w…
Dlaczego warto prowadzić stronę w wielu językach?
Strona internetowa to niezbędna wizytówka, która pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców Twoich usług. Warto więc zadbać,…
Idealny brief – jakie informacje dostarczyć copywriterowi?
Copywriting to skuteczne narzędzie wspierające rozkręcenie Twojego biznesu. Aby jednak zwiększyć konwersję strony internetowej, musisz przekazać specjaliście…
Cechy skutecznej strategii marketingowej
Spójna strategia marketingowa to proces, który pozwala w pełni wykorzystać zasoby danego przedsiębiorstwa. Ma ona więc na…
Copywriting za 5 złotych – czy jest tego warty?
Decydując się na usługi copywritera, możesz poczuć się nieco zagubiony. Stawki, jakie specjaliści oferują za swoje teksty,…
Utrata pracy… i co dalej? Cz. 2: LinkedIn a szukanie pracy
Szukanie nowej pracy to zadanie, które zmienia się wraz z rozwojem technologii. Początkowo swoje CV osobiście zanosiliśmy…
Jak copywriting wpływa na Twój biznes?
Copywriting wciąż jest niedoceniany przez osoby zajmujące się marketingiem internetowym oraz firmy poszukujące odpowiedzi na pytanie, jak…
Utrata pracy… i co dalej? Cz. 1: Bezrobocie – jak je zrozumieć?
Koronawirus zaczyna nam się kojarzyć nie tylko z chorobą COVID-19, ale również z paraliżem gospodarczym, z którym…