Strona internetowa to niezbędna wizytówka, która pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców Twoich usług. Warto więc zadbać, aby witryna była wielojęzyczna, co umożliwia podbić również rynek zagraniczny. Sprawdź, czy warto posiadać stronę internetową w kilku językach i dowiedz…
Kategoria: Copywriting
Idealny brief – jakie informacje dostarczyć copywriterowi?
Copywriting to skuteczne narzędzie wspierające rozkręcenie Twojego biznesu. Aby jednak zwiększyć konwersję strony internetowej, musisz przekazać specjaliście najważniejsze informacje o swojej działalności. Doświadczona agencja marketingowa zapewne przekaże Ci ankietę z zestawem pytań, na które musisz odpowiedzieć, aby mogła…
Jak copywriting wpływa na Twój biznes?
Copywriting wciąż jest niedoceniany przez osoby zajmujące się marketingiem internetowym oraz firmy poszukujące odpowiedzi na pytanie, jak powiększyć zyski. Tymczasem dobrze napisany tekst wyraźnie zwiększa konwersję witryny, podnosząc ilość odwiedzających oraz sprawia, że Twój biznes może wreszcie nabrać…