Jak JDG może zyskać na dobrym copywritingu?

Budowa rozpoznawalności oraz widoczności w sieci w przypadku jednoosobowych działalności gospodarczych nierzadko startuje od zera. Copywriting daje przedsiębiorcom możliwość bycia zauważonym wśród wielu podobnych ofert w internecie. Co jeszcze może zyskać JDG na wartościowych treściach?

Dobry copywriting może przełożyć się nie tylko na zwiększenie sprzedaży, ale również pozwala budować wiarygodność marki. Badania udowadniają, że pozytywny PR w sieci należy do najważniejszych kryteriów wyboru usługi lub zakupu w danym sklepie internetowym.

Rozwój firmy poprzez wartościowy copywriting

W opublikowanym na łamach „Naukowego Przeglądu Dziennikarskiego” badaniu, wśród najważniejszych kryteriów zadowolenia klientów odwiedzających sklepy internetowe, istotną rolę odgrywają szczegółowe i rozbudowane opisy produktów. Statystyki dowodzą, że opisy nie służą jedynie kumulacji słów kluczowych, które mają poprawić pozycję strony w Google. Równie ważna jest komunikacja z klientem, przedstawienie mu oferty w atrakcyjny i przejrzysty sposób.

To najlepsza droga do pozyskania zaangażowanych klientów, którzy pod względem jakościowym są znacznie bardziej wartościowi, niż przypadkowe wejścia na stronę. Badania poświęcone content marketingowi dowodzą wprost, że jedna osoba, która obserwuje lub subskrybuje blog firmy jest dużo lepszym klientem niż sto losowo wybranych osób.[1]

Przekonaj się, co oferuje skuteczny copywriting

Z efektywnym copywritingiem możesz nie tylko usytuować się wysoko wśród wyników wyszukiwania fraz kluczowych związanych z twoją branżą. Odpowiednio zaplanowana strategia komunikacji z potencjalnymi klientami daje szansę zbudowania rozpoznawalnej marki, która będzie nie tylko skutecznie sprzedawać, ale przede wszystkim angażować. Wartościowe treści dbają m.in. o:

  • zwiększenie zainteresowania produktami lub usługami,
  • celne rozpoznanie potrzeb klientów lub kreowanie ich,
  • zwiększenie zaangażowania,
  • edukowanie konsumentów.

Chcesz wdrożyć efektywne działania content marketingowe w swojej JDG? A może pragniesz dowiedzieć się więcej na temat możliwości wartościowego copywritingu? Napisz do nas maila, a my odpowiemy na Twoje pytania i pomożemy skutecznie przygotować jakościowe treści na twoją stronę i nie tylko.


[1] L. Skrobich, Content marketing jako jeden z kluczowych elementów nowoczesnej strategii marketingowej, „Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej – Zarządzanie” 2016, nr 22, s. 86.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *