Regulamin
I. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Klient / Zleceniodawca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach działalności marketingowej Dynamic Marketing Studio.
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
- Dynamic Marketing Studio – dalej zwane DMS, podmiot zajmujący się marketingiem internetowym, dostępny pod adresem www.dynamic-marketing.pl. DMS działa w ramach Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp” (zwany dalej Fundacją) z siedzibą w Warszawie, przy ul. Żurawiej 6/12 lok. 766, 00-503 Warszawa, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000442857, numer NIP: 5213641211, numer REGON: 14643346700000, reprezentowaną przez Michała Jeziorskiego – Prezesa Zarządu.
- Zleceniobiorca – Dynamic Marketing Studio.
- Regulamin – niniejszy Regulamin, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy o świadczenie usług, określające szczegółowy zakres usług marketingowych.
- BOK – Biuro Obsługi Klienta.
- Zaliczka – 25% wartości zlecenia netto w przypadku Zamówień przekraczających wartość 200 zł.
- Podpis Elektroniczny – prawomocny podpis złożony online poprzez platformę podpisz.to.
- Korekta – każdorazowa zmiana koncepcji projektu.
II. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady współpracy pomiędzy Klientem, a DMS w zakresie świadczenia usług marketingowych, a w szczególności:
- warunki składania zamówień,,
- warunki i formy płatności,
- uprawnienia Klienta do anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy,
- zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu w zakładce regulamin oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
- DMS świadczy usługi marketingowe za pośrednictwem strony internetowej z wykorzystaniem środków komunikowania się na odległość. Korzystanie z usług DMS jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
- posiadanie dostępu do internetu,
- posiadanie adresu e-mail,
- zainstalowanie najnowszej wersji przeglądarki internetowej,
- włączona obsługa javascript,
- akceptacja plików cookies.
- Usługi świadczone przez DMS polegają w szczególności na:
- opracowaniu Treści na zamówienie Klienta, w tym:
- artykułów,
- tłumaczeń
- grafik,
- infografik,
- treści multimedialnych,
- zarządzaniem mediami społecznościowymi Klienta,
- publikacji artykułów płatnych (sponsorowanych) i eksperckich artykułów gościnnych.
- opracowaniu Treści na zamówienie Klienta, w tym:
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa DMS zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług dla osób, które nie ukończyły wieku 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.
- Informacje o usługach podanych na stronie internetowej DMS, a w szczególności ich opisy, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71 ustawy z dnia 17 lutego 2016 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. z 2016 r. poz. 380z późn. zm.).
- DMS w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu internetu, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilność strony internetowej z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Klient najpóźniej w chwili złożenia zamówienia, jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem i przez złożenie zamówienia potwierdza, iż się z nim zapoznał.
- Szczegółowe zasady związane z przetwarzaniem danych osobowych, wykorzystywaniem plików cookies, przesyłaniem informacji handlowych, określa polityka prywatności.
III. Procedura zawarcia współpracy
- Każde zlecenie traktowane jest indywidualnie i dostosowywane do potrzeb Klienta, dlatego w celu zawarcia współpracy należy skontaktować się telefonicznie lub mailowo z Biurem Obsługi Klienta DMS. Dane kontaktowe są dostępne w zakładce „kontakt” na stronie głównej serwisu:
- Telefon: +48 531 606 728
- E-mail: kontakt@dynamic-marketing.pl
- Wybór zamawianych usług przez Klienta jest dokonywany poprzez rozmowę telefoniczną z BOK.
- Po ustaleniu szczegółów z Klientem, na jego adres mailowy zostanie wysłane Podsumowanie zawierające wszystkie istotne elementy wchodzące w skład Zamówienia:
- Podstawa świadczenia usług ( Faktura VAT, umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną),
- Wybrane usługi i produkty,
- Czas realizacji określonych usług,
- Jednostkowa oraz łączna cena zamawianych produktów lub usług elektronicznych oraz dodatkowe koszty (jeśli występują),
- Wysokość zaliczki (jeśli występuje),
- Po telefonicznym lub mailowym potwierdzeniu zakresu usług marketingowych zawartych w Zleceniu, następuje zawarcie współpracy na podstawie:
- Umowy o świadczenie usług oraz faktury VAT lub
- Faktury VAT,
- Zawarcie Umowy o świadczenie usług między DMS a Klientem, następuje w przypadku, woli przynajmniej jednej ze stron. Wówczas Umowa taka zostanie wysłana do Zleceniodawcy za pośrednictwem:
- Portalu podpisz.to. Wówczas Klient jest zobowiązany do bezpłatnej rejestracji na tej platformie internetowej. Następnie wystarczy złożyć podpis elektroniczny, a umowa staje się prawomocna,
- Poczty elektronicznej – e-mail. Należy złożyć fizyczny podpis, na wydrukowanym dokumencie i odesłać jego skan na adres: kontakt@dynamic-marketing.pl. Następnie wydrukowaną i podpisaną umowę wysłać na adres Fundacji (Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp”, Wały Piastowskie 1, lok. 812, 80-855 Gdańsk) w dwóch egzemplarzach. Oba zostaną podpisane przez przedstawiciela DMS, a jeden z nich odesłany do Klienta,
- Świadczenie usług na podstawie Faktury VAT:
- Faktura zostanie wystawiona Klientowi przez Zleceniobiorcę po zaakceptowaniu warunków współpracy zawartej w Podsumowaniu poprzez e-mail potwierdzający,
- Płatna w ciągu 7 dni roboczych od daty wystawienia faktury, chyba, że strony ustalą inaczej.
IV. Realizacja zlecenia
- DMS zobowiązuje się wykonać zlecenie z zachowaniem należytej dbałości i staranności.
- DMS będzie wykonywało Zlecenie osobiście lub przez wskazane osoby trzecie.
- DMS ponosi pełną odpowiedzialność za czynności wykonywane przez osoby trzecie, którym powierzył wykonanie poszczególnych czynności na rzecz Zleceniodawcy.
- Klient zobowiązuje się do udostępnienia wszelkich niezbędnych środków i informacji, które umożliwią wykonanie zlecenia.
- DMS deklaruje, że wszelka twórczość tj. teksty, grafiki, infografiki itd. pochodzą z legalnego źródła i stanowią wyłączną własność autorską firmy.
- DMS zobowiązuje się w całości zrzec majątkowych praw autorskich dotyczących usług i produktów zawartych w Zleceniu, na rzecz Zleceniodawcy.
- Czas realizacji usług i produktów zależy od indywidualnego zlecenia i jest określony na Umowie o świadczeniu usług i/lub w e-mailu podsumowującym.
- Klient będzie na bieżąco informowany o zakończeniu kluczowych etapów zlecenia z prawem wglądu w treść oraz jej korekty.
- W przypadku zamówień copywriterskich ostateczna liczba znaków ze spacjami może się różnić od wartości podanej w wytycznych od klienta (maksymalna różnica nie może jednak przekroczyć 20%).
- Po ukończeniu realizacji zlecenia klient otrzymuje informację o ostatecznej sumie na jaką zostanie wystawiona faktura VAT.
- Po zatwierdzeniu przez klienta ostatecznej sumy na fakturze VAT lub umowie wszelkie poprawki do realizowanych działań są odpłatne.
- Klientowi przysługuje nieograniczona ilość poprawek błędów wynikających z niepoprawnej pisowni, aż do jego pełnej satysfakcji.
- Odpłatność i ewentualny koszt pozostałych korekt są rozpatrywane indywidualnie.
- Po zrealizowaniu zlecenia, Klient otrzymuje e-mail lub link z załączonym projektem w najwyższej możliwej jakości.
V. Prowadzenie social mediów
- DMS świadczy usługi obejmujące marketingowe prowadzenie portali społecznościowych Klienta tj.:
- Youtube
- TikTok
- Klient wyraża zgodę na udostępnienie praw administratora do profilu społecznościowego osobie reprezentującej firmę DMS i przez nią wskazaną.
- DMS zobowiązuje się korzystać z profilu społecznościowego Klienta tylko i wyłącznie w celach promowania marki i/lub produktów Klienta.
- DMS zobowiązuje się do nieudostępniania danych logowania oraz hasła osobom trzecim.
- DMS zobowiązuje się do niezwłocznego zaprzestania korzystania z profilu społecznościowego Klienta po zakończeniu zlecenia i na jego wyraźne życzenie.
- W przypadku zlecenia zawierającego świadczenie usług promocji sponsorowanej na platformie Facebook, Klient jest zobowiązany do pokrycia kosztów kampani reklamowej z góry. Kwota jest ustalana indywidualnie w zależności od wymagań marketingowych Klienta.
VI. Ceny i metody płatności
- Wszelkie ceny za produkty i usługi elektroniczne są podawane do wiadomości Klienta zarówno w cenach netto, jak i brutto na umowie o świadczeniu usług elektronicznych lub Fakturze VAT.
- Wszystkie ceny są podawane w polskiej walucie (PLN), euro (EUR) lub dolarze amerykańskim (USD).
- Cena promocji sponsorowanych na platformie Facebook może różnić się od cen podanych na stronie internetowej i jest zależna od kursu dolara amerykańskiego (USD).
- Klient ma możliwość uiszczenia opłaty na rzecz DMS przelewem na konto bankowe podane poniżej:
Adres do płatności w Polskim Złotym (PLN) i dolarze amerykańskim (USD):BRE Bank Polska S.A.Nazwa: Fundacja na Rzecz Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój Startup” – Dynamic Marketing StudioNumer konta: 02 1140 0026 0000 5433 5900 5292Tytuł: Imię i Nazwisko, nazwa firmy oraz numer faktury lub proformy Adres do płatności w Euro (EUR):BRE Bank Polska S.A.Nazwa: Fundacja na Rzecz Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój Startup” – Dynamic Marketing StudioNumer konta: 29 1140 1010 0000 5433 5900 5005Tytuł: Imię i Nazwisko, nazwa firmy oraz numer faktury lub proformy
VII. Uprawnienie do odstąpienia od umowy
- Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając je do Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp” Oddział w Gdańsku na adres: 80-855 Gdańsk ul. Wały Piastowskie 1, lok. 812.
- Prawo to nie obowiązuje w przypadku wyjątków podanych w kolejnym punkcie.
- Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
- O świadczenie usług drogą elektroniczną, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
- W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Wszystkie usługi i produkty elektroniczne świadczone przez DMS drogą elektroniczną są unikatowe i w pełni spersonalizowane na potrzeby danego Klienta, dlatego prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w każdym czasie do momentu zawarcia współpracy, ale odnosi się ono tylko i wyłącznie do usług i produktów elektronicznych, nad którymi prace nie zostały jeszcze rozpoczęte.
- Oświadczenia i wnioski są rozpatrywane w terminie 7 dni roboczych od momentu ich odbioru.
- W przypadku odstąpienia od umowy Klient zachowuje pełnię praw autorskich do produktów i usług elektronicznych, które nabył w trakcie trwania współpracy.
- W przypadku odstąpienia od umowy opłata jest uzależniona od stopnia zrealizowania projektu
- jeżeli jest mniejszy niż 25% lub zlecenie zostało opłacone z góry DMS zobowiązuje się do zwrotu pieniędzy na konto bankowe Klienta, po odliczeniu wynagrodzenia za wykonane świadczenia w terminie do 14 dni od pozytywnego rozpatrzenia.
- większy niż 25% Klient jest zobowiązany do wyrównania wartości wykonanych na jego rzecz usług pod warunkiem, że Zlecenie nie zostało opłacone z góry (wtedy patrz poprzedni punkt).
VIII. Reklamacje dotyczące Usług Elektronicznych
- Reklamacje dotyczące usług i produktów świadczonych przez DMS powinny być zgłaszane jak najszybciej jak to możliwe za pomocą poczty elektronicznej, na adres: kontakt@dynamic-marketing.pl lub telefonicznie na numer BOK : +48 531 606 728 , w celu szybkiego wyeliminowania nieprawidłowości.
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej: datę i czas zdarzenia będącego przedmiotem reklamacji, adres e-mail wnoszącego reklamację oraz zwięzły opis zgłaszanych zastrzeżeń. W przypadku wiadomości mailowej w tytule musi znajdować się słowo „Reklamacja”.
- Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni po ich otrzymaniu, w kolejności daty wpływu. W przypadku braku możliwości zachowania powyższego terminu Usługodawca informuje o tym fakcie osobę składającą reklamację, podając przyczynę przedłużenia terminu, jak również przewidywany czas udzielenia odpowiedzi.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji osoba składająca reklamację poinformowana zostanie pocztą elektroniczną, na adres poczty elektronicznej podany w reklamacji lub na podany numer telefonu.
- Klientowi przysługuje prawo do wglądu w treść świadczonych usług oraz ich korekty co jest wyjaśnione w punkcie IV.8 niniejszego regulaminu.
IX. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych, stosuje się przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
- Wszelkie spory między Klientem i Usługodawcą będą rozstrzygane polubownie, a w razie braku porozumienia, zostaną poddane pod rozstrzygnięcie sądu miejscowo właściwego dla Usługodawcy.
- Regulamin może ulegać okresowym zmianom, o których Klient będzie informowany poprzez pocztę elektroniczną
- Jeżeli Klient, nie zaakceptuje wprowadzonych zmian, wówczas do dnia wejścia w życie zmian ma prawo złożyć oświadczenie o zakończeniu współpracy, co wymaga dochowania formy pisemnej lub wiadomości e-mail nadanych na następujące adresy kontaktowe: kontakt@dynamic-marketing.pl.
- Klient oświadcza, że zapoznał się z tym Regulaminem, załącznikami do Regulaminu, w tym regulaminami, do których umieszczono odwołania, jak też polityką prywatności Usługodawcy.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.04.2019